Een eerste klein berichtje - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu Een eerste klein berichtje - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu

Een eerste klein berichtje

Door: marliesdijk

Blijf op de hoogte en volg Marlies

16 Augustus 2011 | Nederland, Groningen

Ciao allen!

Hier alvast een klein verhaaltje voor vertrek.
Zoals de meesten van jullie weten, begin ik 15 september met mijn stage wetenschap in Ancona! Spannend!!
Ik heb er super veel zin in, maar het komt nou toch ook wel snel dichterbij..
Over een kleine 2 week, 28 augustus, vertrek ik samen met Tessa naar Wenen, om hier de verjaardag van Gerald nog even te kunnen vieren!!
Vervolgens ga ik 1 september met de nachttrein door naar Rimini, waar ik van plan ben nog even een taalcursus te volgen.
15 september begin ik met mijn stage, dus tegen die tijd zal ik weer doorgereisd zijn naar Ancona!!
I'll keep you posted!!

Liefs

• 16 Augustus 2011 - 20:39

Margriet:

Leuk leuk, ik ga je verhaal volgen. Succes nog met de laatste "dingen"en niet te veel stressen, haha
    Liefs Mama

• 17 Augustus 2011 - 05:08

Egbert:

Leuk Marlies, gaat hopelijk een mooie tijd worden. De start is in ieder geval veelbelovend......de afscheidsborrel bij je ouders...haha.

• 31 Augustus 2011 - 21:43

Jantje Rendering:

hallo Marlies Heel veel succes en ik zal je volgen gr jantje