vliegen reizen en chillen - Reisverslag uit Pompei, Italië van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu vliegen reizen en chillen - Reisverslag uit Pompei, Italië van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu

vliegen reizen en chillen

Blijf op de hoogte en volg Marlies

18 September 2012 | Italië, Pompei

Alweer 2 daagjes gehad! Ik hou het kort want net een heel verhaal op mn telefoon gepriegeld en toen ineens was het weg :(
Eerste dag was ok gevlogen groningen-milaan-lamezia. Om 20u in lamezia aangekomen opgehaald door pickup service vd b&b. reden mezelfs naar supermarkt en daarna pin, handy! later bleek dat dit geen overbodige luxe was, ik kon niets zien in het donker, maar de hobbel hobbel gat in de weg was duidelijke hint dat we in de middle of nowhere zaten. volgende ochtend ging mn wekkertje al om 7u, kon met 2 belgen meerijden en gezien de ligging was dit een uitkomst.vanaf station toen verder getreind naar pompei. Daar aangekomen was ik wel toe aan een frisse duik in het zwembad, en het zal ook wel weer niet, bij het zwembad zat als enige nog een nederlands koppel. Samen een drankje gedaan en toen kon ik niet meer wachten om naar de ruïnes tegaan!!
maar net toen ik op pad wou ontstond wat onduidelijkheid over tijdstip van avond eten, en gezien ik hoorde dat opa vh hostel 30 jaar chefkok is geweest, hij lasagne zou koken, en het 3 gangen diner maar 12euro kost, kon ik het gewoon weg niet riskeren dit maaltje mis te lopen. Conclusie: morgen naar de ruïnes van pompei (s ochtends eerst naar vesuvius ) en het eten was heerlijk!!!
Buona notte!

  • 19 September 2012 - 21:57

    Margriet:

    He Marliesje. Super gaaf. Het ziet er prachtig uit. Geniet van de omgeving en vooral van het mooie weer, liefs Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1098
Totaal aantal bezoekers 11220

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 07 April 2015

Nieuw Zeeland

17 September 2012 - 03 Oktober 2012

Pompei, Santa Domenica e Ancona!

28 Augustus 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: