Vertrek - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marlies

17 September 2012 | Nederland, Winschoten

Snel een kort berichtje! Over 5 minuten vertrek ik naar Eelde om vervolgens naar Milaan te vliegen en vanaf Milaan naar Lamezia. Morgen reis ik dan verder naar Pompei!
Toch nog snel even het waarbenjij.nu geactiveerd om af en toe wat van me te laten horen!
Tot het volgende berichtje,
Arriverderci ;)

  • 17 September 2012 - 10:52

    Tessa:

    Veel plezier Marliesje!

  • 17 September 2012 - 10:55

    Gerald:

    Hey zus heel veel plezier en goede reis!
    Doe rustig aan en geniet van italie!!!
    Zowel je taal cursus en kookcursus, laat me graag een keer verwennen door de geleerde vaardigheden.
    Veel liefs Dikke kus en knuffel
    Je broertje!

  • 17 September 2012 - 20:46

    Erna:

    Hey Marlies, gave reis! Heel veel plezier met je cursus...geniet ze.liefs Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 16 Aug. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 11220

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 07 April 2015

Nieuw Zeeland

17 September 2012 - 03 Oktober 2012

Pompei, Santa Domenica e Ancona!

28 Augustus 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: