boerderijtjes tijd - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu boerderijtjes tijd - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marlies Dijk - WaarBenJij.nu

boerderijtjes tijd

Blijf op de hoogte en volg Marlies

16 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ik heb gisteren in de bus een verhaaltje getypt over de eerste 4 weken in NZ, maar nu heb ik wifi, maar niet mn tablet bij, dus dat verhaal komt nog.
Nu in Christchurch in een free wifi zone opzoek naar boerderijtjes waar we kunnen werken! Afgelopen 4 weken rondgereisd over het zuidereiland, en leek me nu een gave afwisseling om wat langer op 1 plek te blijven en te werken op een boerderij of wijnboerderij en zo ook wat meer in het leven van de locals te duiken! En zeg nou zelf, 4-5 uurtjes per dag op een boerderij werken, helpen in de moestuin of paarden verzorgen of stallen uitmesten oid inruil voor eten en onderdak in een mooie omgeving klinkt zo slecht toch niet!! Heb er zin in! Vandaag dus de hele ochtend emailtjes gestuurd en gebeld en hebben waarschijnlijk al 2 adresjes, nog in afwachting op definitieve antwoord..Dus wordt vervolgd!!

• 16 Januari 2015 - 21:41

Gerald Prins Dyk:

Hey zusje

Hoort goed! Dus al veel gezien en gedaan in 4 weken.
    Ben benieuwd naar de verhalen en fotos;)
    Veel plezi3r met "werken" dan :p

Groetjes Gerald

• 18 Januari 2015 - 13:19

Jantje Rendering:

Hallo Marlies leuk om te lezen hoe je het naar je zin hebt En een heerlijke temperatuur beter als hier Wens je de komende weken succes op de boerderij Gr Jantje Rendering